tirsdag 29. mai 2012

Søte små


 Jeg hadde jo tatt med meg boken min på tur i helgen, men jeg må ærlig si at jeg er av den pysete typen. Jeg turte ikke lese mer i den, for jeg har ekstrem tendens ti å drømme helt villt om det jeg har lest. Mord og mysterier er vel helst det jeg bør holde meg laaaangt unna på sengekanten. Spesielt da i campingvogn fant jeg ut. Jeg gikk heller ned på butikken å kjøpte meg to ukeblader. Og i det ene fant jeg to strikkeoppskrifter. De var bare så søte, at de skal jeg strikke begge to! Selv om jeg ikke har noen datter, skal den kjolen strikkes!!! Jeg er ikke noe flink til å hekle, så her ser jeg det blir noe nytt å lære og . 
DET LIKER VI!!!
Hva synes dere om disse to bildene? Er dette noe som frister til å bestille også kanskje?




0 kommentarer:

Legg inn en kommentar

Pauline Rammos. Drevet av Blogger.

© Pauline’s rom, AllRightsReserved.

Designed by ScreenWritersArena