søndag 12. august 2012

AjaBaja


I går satt jeg faktisk å sa til min kjære samboer at jeg trodde det var noe rart med bloggen min. Det var ganske mange lesere i forhold til kommentarer. Og ja, da jeg satte meg ned nå på morningen og trykket litt, så fant jeg feilen. Layouten min funket ikke som den skulle, så da er det tilbake til en helt enkel og original fra blogger.! snufs
Litt trist, for jeg likte layouten min veeeeeldig godt så om noen tilfeldigvis vil lage en fin layout til Pinneline’s blogg, snille snille, DO IT! Og tusen takk Stella Charming Design, for mailen på morningen i dag. Virkelig hyggelig å våkne til en så koselig mail J

Ha en fantastisk morgen alle!

Pauline

1 kommentarer:

  1. Bare hyggelig! Og tusen takk for hyggelig svar også. :)

    SvarSlett

Pauline Rammos. Drevet av Blogger.

© Pauline’s rom, AllRightsReserved.

Designed by ScreenWritersArena