torsdag 2. august 2012

Disse dagene som kom og gikk... de vi kalte ferie.


Som for mange andre av dere, har også min ferie vært temmelig regntung. En solskinnsdag innimellom, som har ladet opp kropp og sinn til de dagene solen ikke skulle skinne så mye igjen. 
Ferien vår har vi hatt i Halland i Sverige. Et fantastisk flott län, som består av så alt for mye mer enn Gekås og alt det kaoset det måtte bringe med. Bestillingen min ble ferdig, og sendes av gårde til eieren i morgen eller senestlørdag. Babyen hennes kommer jo snart til verden, og jeg har vært så heldig å få strikket hentesettet. Resultatet vil jeg vise dere, når jeg vet hun har fått pakken og åpnet den selv. Så er det en ny bestilling, før det braker løs med enda en bestilling. 
Fantastisk flott er det! Elsker å sitte å pusle med mitt eget borti sofakroken nå når været tillater det, uten å gi et snev av dårlig samvittighet for at solen kanskje skulle ha skint.
Mandag starter min yngste sønn i barnehagen, og jeg må jo ærlig si at jeg synes det har gått alt for fort frem til denne dagen. Min eldste sønn starter i 3.klasse, noe som er helt surrealistisk for meg til tider. Hvor blir tiden av med disse barna våre? Vel, ting og tang er i alle fall i skjønneste orden, og utfordringene får bare sette fart på seg!


Pauline

0 kommentarer:

Legg inn en kommentar

Pauline Rammos. Drevet av Blogger.

© Pauline’s rom, AllRightsReserved.

Designed by ScreenWritersArena