tirsdag 14. august 2012

Slik ser den ut


Selv om sola skinner og alle koser seg i lett sommetøy, er det mange av oss strikkere som alleree har begynt å forberede høsten. Her jeg straks et barnehagesett ferdig, og mer er planlagt. Men innimellom er det jo bestillinger som skal strikkes og sendes. Så fikk jeg et spm. om jeg kunne vise dere strikkekurven min. Jeg har ikke noen kurv, men en veske. Praktisk og fin, og når strikkeriene skal legges bort, ligger det trygt og godt under lukket lokk, samt at det er veldig enkelt å frakte det med seg. Ingen ting som slenger rundt.
Foresten; Hva er deres høstprosjekt?

Vil bare minne om den giveaway’en jeg nevnte tidligere. Legger den ut senere i dag, så følg med!


Pauline


0 kommentarer:

Legg inn en kommentar

Pauline Rammos. Drevet av Blogger.

© Pauline’s rom, AllRightsReserved.

Designed by ScreenWritersArena