fredag 17. august 2012

"Utrøstelig Savn"


Det er når jeg skal oppsummere sommeren, jeg virkelig kjenner savnet etter “min andre del”. Mitt vakre Hellas. Den lille landsbyen mellom fjellene. Luktene, smakene, lydene og mest av alt familien min. Pappa, søster, stemor, tanter og onkler, kusiner og fettere og for ikke å glemme hundene Leila, Lisa og Gina.
Det å virkelig kunne kjenne roen ute på terassen etter en varm sommerdag ved sjøen. Se gekkoene sluke innsektene på husveggen i skinnet fra vegglampen.
Det å vite at i morgen er det atter en helt lik dag, hvor vår verden skal få stå helt rolig uten stress, jag og mas.
Jeg merker at Hellas er langt borte når det virkelig teller mest, og at en telefonsamtale lindrer, men ikke pleier savnet til alt man har i dette vakre sydhavslandet.Noen ganger ønsker man bare at alt ansvaret man har her hjemme, bare kunne forsvinne litt slik at man kunne pakke kofferten og reise.
Jeg kjenner hjertet gjøre et hopp når jeg tenker, snaaaart…. Snaaaart.


<3 Magi <3
Verdens beste Leila


Lisa
Gina
Markedssøndag


Mor og sønn med landsbyen i bakgrunnen


Gekko før "bug-time"
Ekte gresk bondesalat
Landsbyen er omgitt av slike fjell.
<3 Huset <3

1 kommentarer:

Pauline Rammos. Drevet av Blogger.

© Pauline’s rom, AllRightsReserved.

Designed by ScreenWritersArena