fredag 28. september 2012

Åsså så usj'a'gett


Ja, som overskriften sier.USJ ASSÅ!! Nesten ferdig med første halvdel på jakken til min lille prins, så klarer jeg fortsatt ikke bli fortrolig med verken mønsteret eller fargen til denne jakken. Så jeg rakk den opp! Nå har jeg sittet å betraktet og ikke hatt helt den KJEMPE følelsen for garnet. Fantastisk deilig og fint garn… ikke noe galt der, men det har vel litt med at den faktisk blir finere i blå. Det er ikke alltid like greit ;) Men jeg tror jeg sikter på noe annet jeg. 
Lillemann har tatt barnehagebilder i dag, og jeg gleder meg masse masse! Han hadde nemlig på seg pippigenseren jeg strikket til ham i våres/tidlig sommer. Så at jeg er VELDIG nødt til å bruke den mer på ham, for om ikke lenge er den forliten! Som disse småttisene vokser asså! Noen ganger ønsker jeg bare at guttene stopper opp litt, slik at man kan få nyte den herlige tiden de er inn i.
Nå skal jeg forte meg og ordne litt før eldstemann kommer fra skolen, så skal vi ta en liten sykkeltur i det fine været. HEEEELT ned på garnbutikken og så opp til barnehagen å hente vårt minste medlem.
Vi får nyte sola så lenge det varer vel ;)



Pauline

0 kommentarer:

Legg inn en kommentar

Pauline Rammos. Drevet av Blogger.

© Pauline’s rom, AllRightsReserved.

Designed by ScreenWritersArena