tirsdag 18. september 2012

Min egen


Nå måtte jeg bare sette i gang å få strikket høsten og vinterens ullstrikk til min ene lille prins. Det hadde jo vært enklest å stikke i butikken å kjøpe det han trenger, men hvorfor det(?) når jeg har to hender som kan lage bedre kvalitet!!
Så nå har jeg startet på en kjempefin og ganske artig jakke. Garnet er bare helt fantastisk og jeg elsker nyansene i det.
Mens jeg sitter å teller og strikker, tenker jeg litt på bloggtreff. Det er jo så mange strikkebloggere, men har ikke hørt noe om noe treff .
Kjøpte meg det nye bladet til Hjemmet SANS, og der sto det om syklubbene/møtene.. Hva med strikkeklubb/møte? Er det ikke noen som kunne tenke seg å arrangere noe?

Vel, jeg skal strikke til neste økning, så jeg ikke mister HELT oversikten.

Hadet litt da
Garnfarge 07 brukes til denne jakken

Pauline

0 kommentarer:

Legg inn en kommentar

Pauline Rammos. Drevet av Blogger.

© Pauline’s rom, AllRightsReserved.

Designed by ScreenWritersArena