torsdag 22. november 2012

Innimellom


-maskene, må jeg liksom gi hodet litt mer inspirasjon. Selv om jeg ikke har sjangs til å rekke å gjøre noe av det jeg har lyst til å rekke før jul, leker jeg med tanken på å få det til likevel. Bare slik at hodet fortsatt kan leke med en idé.
Jeg snublet over denne oppskriften på Raverly, og må si fasongen på disse stjernene bare er perfekt! Hun er virkelig dyktig henne som star bak disse to.
Raverly er et nettsted jeg virkelig liker å “svinse” rundt på. Der er det for det meste bare håndlaget I den forstand at alle er som deg og meg. Nemlig hobbystrikkere. Ikke ALLE da, men veldig mange. Samt at det er Ganske internasjonalt der, så det er ikke bare det typisk norske, selv om jeg er stor fan av vakkert norskt strikk. Ikke å svinse av det altså. Se der, nå svinset jeg igjen. Begynner å nærme seg et godt brukt ord hos meg merker jeg. Hihi. Det finnes vel værre eller?
Nå sitter jeg i hjørnet på go’sofaen, ned frk.Mac på fanget, herr eple”fon” ved min side og ikke MINST strikketøyet oppå tastaturet omtrent. Og gjennom høytaleren min her strømmer My Motown-liste… vel, Pauline’s Motown-liste. Vi var nemlig på konsert (les julebord), forrige helg på Båthusteateret her I Fredrikstad, med Odd Rene Andersen og My Motown. Jeg ble SÅ inspirert av den musikken! Og det er en sann glede I de tonene her altså! Listen min er enda ikke så lang, men her hard ere den så langt jeg selv har kommet på den;

-You can’t hurry love-----The Supremes
-This old heart of mine----The Isley Brothers
-Signed, sealed, delivered----Stevie Wonder
-Please Mr. Postman---The Marvelettes
-My Girl----The Temptations
-I can’t help myself----Four Tops
-ABC----- Jackson 5
-Ain’t no mountain high enough---- Marvin Gaye
-Baby Love-----The Supremes
-Dancing in the street----- Martha Reeves

Og fler kommer det jo, når jeg får gått igjennom havet av alle de gode gamle Motown låtene.

Men nå er det en liten runde til med pinnene før jeg pakker bort vesken for kvelden.



Pauline

0 kommentarer:

Legg inn en kommentar

Pauline Rammos. Drevet av Blogger.

© Pauline’s rom, AllRightsReserved.

Designed by ScreenWritersArena