torsdag 21. februar 2013

Sweet Sweet Paul


Chrush of the day blir helt enkelt og greit disse enkle og kjempesøte bokmerkene fra ingen ringere enn verdens beste Sweet Paul, vår kreative og herlige norske Paul som fant kjærligheten i The Big Apple, og ”bare pakket bagen og flyttet”.
For en drøm å ha guts nok til det! Jeg hadde guts en gang i tiden jeg og, men dog ikke av den typen. Nå har jeg 2 barn som holder meg godt plantet på jorda i Fredrikstad.  Men nok om meg!
Her er de søteste bokmerkene, som kan bli akkurat slik du vil ha de.
Finn frem de søteste knappene, et superbra lim og ikke minst: en passelig  stor binders. Og TADAAAAAAA da får du det søtetste merket. Og du kan lage så mange du trenger.
Check him out! SWEET PAUL 
Hva synes dere foresten om ham? 

(bildekilde Sweet Paul)




Pauline

0 kommentarer:

Legg inn en kommentar

Pauline Rammos. Drevet av Blogger.

© Pauline’s rom, AllRightsReserved.

Designed by ScreenWritersArena