tirsdag 12. februar 2013

Vest sa du?


Som strikkerske (hobbystrikkerske vel og merke), tenker jeg hele tiden hakket foran… årstiden som ligger foran oss. Og jeg kan ikke annet enn å si at jeg har falt for vester… Mariusvestene er jo kjempefine, og JA (!!!) jeg er av de som har falt veldig for Marius. Foruten om Selbumønsteret og  Fanamønsteret, så er jo Marius det some r typisk norsk og det er noe vi alle skal være, iallefall BØR være stolte av. For det er jeg!! =)
Her I huset skal iallefall guttene mine få en vest hver. Eldstemann er kjempebeigeitstret for Marius selv, og sa her forleden at han ikke kan tenke se gannet enn rødt, hvitt og blått garn. “Det er jo Norges farger mamma”.
 Hva kan jeg si…. Gutten er fornuftig!
Legger ved noen bilder av noen vester til liten og stor, til Mor, far og barn.

Ha en fin kveld dere!

Pauline

0 kommentarer:

Legg inn en kommentar

Pauline Rammos. Drevet av Blogger.

© Pauline’s rom, AllRightsReserved.

Designed by ScreenWritersArena