søndag 21. april 2013

Gave


Helt glemt å vise dere gaven jeg lagde til min samboers kusine.
Det var ganske vanskelig å vite hva som kom til å trenges, da de snart skal ut på jordomseiling, og man vil gi en gave som er enkel å bruke.
Hun skal jo og seile, og hva er ikke bedre enn en hod deilig hals strikket i superwash? Hele veien tenkte jeg enkelt å rengjøre, og gjenbruk. Søppel er vel ikke det man trenger mest av på en seilbåt uansett. Jeg valgte å strikke 3 kluter i rødt, hvitt og blått jeg da. Dette strikket jeg i bomullsgarn, slik at de kan kokes. Sammen med dette fikk hun en stor fin flaske Durance oppvask. Denne kostet 159,- på Home & Cottage.
Alt i alt ble vi ganske fornøyde med gaven, og det ble jubilanten også.
Hva er vel ikke bedre enn det?

Og dere… beklager, men jeg glemte å ta bilde av flasken og alt sammen etter det var lagt i en kos kurv og pakket inn i cellofan. Men dere vakre kreative sjeler, kan kanskje se det for dere uansett?






Pauline



0 kommentarer:

Legg inn en kommentar

Pauline Rammos. Drevet av Blogger.

© Pauline’s rom, AllRightsReserved.

Designed by ScreenWritersArena