onsdag 8. mai 2013

Heart to heart


Jeg har selv vært så velsignet å fått to vakre gutte-barn, og merker innimellom at det kunne vært ganske morro å hatt ei lita pie og. Men siden to barn virker til å være "min match", kan jeg heller nyte gleden av å være tante ti fire helt utrolig nydelige jenter. Og hvem vet, kanskje det blir fler :)
Det kan i lengden bli litt ensformig å bare strikke bukser, gensere, luer og halser... drfor har jeg begynt å strikke litt innimellom alt det andre til disse vakre jentene. Moren kan rope, jeg kan strikke. HERLIG!
For å få en fin glans og et skjørt som tåler lek, har jeg valgt å strike skjørtet i acryl. I livet har jeg strikket vandlig vrangbord, selve skjørtet i glattsrtikk og avsluttet med enkel perlestrikk. Dette for å få en fin avslutning og litt tyngde i skjørtet. Det ble montert strikk i livet også.


Pauline


I have been so blessed to have gotten two beautiful boys, but Occasionally I notice it could be quite fun to have had a small princess aswell. But since two children seems to be "my match", I rather enjoy the pleasure of being aunt to four very lovely girls. And who knows, maybe there will be more :)
It may at length be a little boring to just knit pants, sweaters, hats and necks ... therefor I started to knit a little in between for my  beautiful girls. The mother can “halla”, I can knit. WONDERFUL!
To get a nice shine and a skirt that can withstand play, I have chosen to knit the skirt in acrylic

0 kommentarer:

Legg inn en kommentar

Pauline Rammos. Drevet av Blogger.

© Pauline’s rom, AllRightsReserved.

Designed by ScreenWritersArena