lørdag 7. september 2013

Høst-innekos-og strikketøy


Her i Fredrikstad er det ennå varmt og godt, men det merkes at høsten er på innfarten. Kveldene blir mørkere og kjøligere.
Her hjemme har vi for fullt funnet frem deilige pledd og herlige lys, og jeg har strikketøyet ved min side. Strikkebøker en etter en gjennomgås sakte men sikkert.
Hos Kremmerhuset kjøper jeg alltid lysene, pleddene har jeg kjøpt på
 Home & Cottage (de absolutt to beste butikkene som finnes), og bøkene varierer veldig. Men Bokkilden har som oftest de bøkene jeg leter etter, eller som frister mest.
Nå er det Eventyrluen i Guttestrikkeboka til Charlott Pettersen som er på pinnene.
Og imens vi lar høsten snike innpå oss denne deilige lørdagskvelden, legger jeg ved et bilde til fra boken det ventes spent på, nemlig Evelyn Sæviks Barnestrikk fra Mørkeloftet.

Hva er på pinnene deres foresten?

Ha en fin lørdags-kveld.


Pauline

0 kommentarer:

Legg inn en kommentar

Pauline Rammos. Drevet av Blogger.

© Pauline’s rom, AllRightsReserved.

Designed by ScreenWritersArena