søndag 29. september 2013

~Speider'n du er kjempe fin~


Vår eldste sønn, Dennis, har startet i speideren. Kjempe ivrig som han er, og så glad som han er å ferdes ute i skog og mark, ligge i lavvo, og leve skikkelig villmarksliv----så gikk vi med på å la ham starte i speideren.
Der skal de ha basar snart, og i den anledning fant jeg ut at jeg skulle bidra også. Jeg strikket tre iPhone”vesker” i Marius-mønster. Strikket med dobbelt garn, men ikke i smart. Det ble litt i tykkeste laget synes jeg.
Så vårt bidrag til speiderens basar blir 3 slike lommer og tre pakker Real-Turmat.
Det er ganske så gøy og engasjere seg i noe ungene synes er spennende og interessant! Skulle gjerne vist dere turmaten også, men den er det husets far som bidrar med, og jeg aner ikke hvor han har lagt de.
I skrivende stund befinner Far og Dennis seg på lavvo-tur sammen med onkel og en av onkels kamerat. Skikkelig gutta på tur. Får se om jeg får tildelt noen bilder slik at jeg kan vise dere. De vet virkelig å kose seg på tur altså!
Mem iPhone-veskene kan dere jo få se nå.

Her fyrer minstemann og jeg i peisen, og koser oss skikkelig. Han er litt pjusk, men heldigvis uten feber, så dag år det greit. Han er en arti’ figur, så tenke dere latteren henger løst her.
Ha en strålende søndag dere!


Pauline

0 kommentarer:

Legg inn en kommentar

Pauline Rammos. Drevet av Blogger.

© Pauline’s rom, AllRightsReserved.

Designed by ScreenWritersArena