torsdag 2. januar 2014

~ Strikkebestillinger og ukesmenyer ~


Torsdag allerede. Her i huset begynner julen sakte men sikkert å bli pakket ned. Litt trist da, for det blir så ”mørkt” i hver krik og krok. Bare passe på å tenne ekstra med levende lys og kose seg med de da. Her i Østfold er det nemlig meldt greie nedbørsmengder nesten tre uker fremover, og da er det ekstra viktig å skape kos og hygge innendørs.
Jeg har også begynt å tenke litt på ukesmenyer. Jeg gjør alltid det slik på nyåret, men jeg blir alltid så trett på det, og sklir fra denne enkle måten å forberede ukens  middager på. Men jeg henger skjeldent med hodet av den grunn! Jeg prøver igjen, og igjen. Denne gangen skal jegprve meg på ukesmenyene på Trines matblogg, og se om vi klarer å følge det da. Masse variert mat, fisk to ganger i uken.. det eneste ”problemet” er at hun bruker selleri… det er det ingen her som liker, så da finner vi en annen løsning til
Klem
Pauline

0 kommentarer:

Legg inn en kommentar

Pauline Rammos. Drevet av Blogger.

© Pauline’s rom, AllRightsReserved.

Designed by ScreenWritersArena