torsdag 8. mai 2014

~ Pickles' Blomsterpike-kjole og faste-torsdag ~

Satt plutselig å drømte meg litt bort i denne søte enkle kjolen fra Pickles.
Denne er gratis i str. 6-7 år, og resten av str. må kjøpes.

 Det hender jeg tar meg i å tenke; "Jeg skulle gjerne villet ha ei lita pie og." Men jeg merker to barn er helt perfekt passe for meg. 
Jeg har 4 vakre nieser jeg kan beundre isteden.

I dag er det torsdag, og for meg betyr det faste med 500kcal totalt på hele dagen.
Det går så greit at det nesten er litt rart, men det skal sies at jeg ikke er spesielt pratsom og latterfull når kvelden kommer. Når guttene er i seng, er det veldig godt og bare kunne synke helt ned og bare eksistere mens jeg venter på popcornet.

Idag har menyen bestått av:

Lunch
3 Wasa Delikatesse knekkebrød
m/ Cottage Cheese og litt jordbærsyltetøy
(1ss CC og 1ts syltetøy)

Middag
1 boks bønnespirer
1 boks babymais
200gr kyllingkjøttdeig
1pk go green røde linser
1 løk
2 fedd hvitløk
1 hel chili

Kvelds
1 liten bolle (ca 1 1/2 ltr. ferdig) poppet popcorn
UTEN SMØR!

MASSE DRIKKE!!!!!!!

Ja, dette ER under 500kcal dere, og det metter godt!

Klem

Pauline


0 kommentarer:

Legg inn en kommentar

Pauline Rammos. Drevet av Blogger.

© Pauline’s rom, AllRightsReserved.

Designed by ScreenWritersArena