fredag 10. oktober 2014

Pauline's rom

Jeg  har lenge gått og vurdert nå, på hva jeg vil med denne bloggen.
Bare kreativiteter? Ingen ting? eller ting som streifer innom tankene...? Når jeg tenker på Pauline's rom, flyt tankene tilbake til jenterommet hos mamma. Jeg hadde alle mulige slags løsninger på å få det koselig rundt meg. Kosekrok innimellom kommoder og skap... bak orgelet mitt ble mangt et brev skrevet til min enorme mengde brevvenner. Hjemmelaget brevpapir med duft på... da min eldre bror flyttet hjemmefra, "arvet" jeg rommet hans i kjelleren. Peisstue med eget "walk-in-closet" etterfulgt av et eget lite rom som bare var en stor seng.  Nesten så at jeg er tilbake i rommet når jeg lukker øynene.
Hemmligheter som ble vekslet mellom oss bestevenninner, skravling og latter om gutter... slumberparties...
Uansett... jeg vil bloggen skal bli om det som opptar meg og oss... deg og meg!
Har du lyst til å delta med et gjeste-innlegg, sender du bare innlegget ditt på mail til meg. Jeg vil ikke ta æren for det, eller endre ett eneste ord, bare det er et saklig innlegg.

Klem 

Pauline

0 kommentarer:

Legg inn en kommentar

Pauline Rammos. Drevet av Blogger.

© Pauline’s rom, AllRightsReserved.

Designed by ScreenWritersArena