fredag 28. november 2014

~ me&i ~


28.januar 2015, trer jeg inn i klærnes verden igjen. Jeg slutter ikke i min nåværende jobb med interiør, bare kombinerer fritiden med litt mer jobb.
Jeg blir agent for me&i, et svensk firma som har holdt på siden 2004.
Kolleksjonen deles i 2 grupper; barn og dame. SPENNENDE!
Jeg klarer nesten ikke vente til kickoff i Oslo for å bli mer kjent med me&i.
Dette er jo et homeparty-basert arbeide, og jeg er alt igang med å booke inn treff. 
Nå er det høst/vinter 2014 som går mot veis ende, og vår/sommer som slippes på nyåret.
Er du interessert i noe nytt til deg, snuppa og lille'n? Book meg!
Fine vertinnegaver også!

Les mer på me&i

Følg meg på Facebook også!

Klem
Pauline

0 kommentarer:

Legg inn en kommentar

Pauline Rammos. Drevet av Blogger.

© Pauline’s rom, AllRightsReserved.

Designed by ScreenWritersArena