søndag 21. desember 2014

~ On It's Way To Greece ~


Som noen vet, har jeg familie i Hellas. Dvs... hele min fars side er grekere.

I går var det på høy tid å få avgårde prosjekt jentekjole til min søsters guddatter. Den ble v-i-r-k-e-l-i-g  rosa. Jeg har jo bare gutter, så det blir litt spesiellt å strikke i knall rosa. Men jeg vedder alt på at lille guddatteren blir kjempe søt! For hun er nydelig vakker uten den rosa kjolen. Gleder meg til å vise frem vakra <3

Julen står og banker på døra, treet er pyntet, alt er ryddet og vasket og ribba ligger og tiner for å bli smurt inn med salt og pepper. 
Jeg spiser svært lite ribbe selv, men håper jo den blir bra for de andres skyld.


Ha en fin 4.søndag i advent 

Klem 

Pauline

                                          




0 kommentarer:

Legg inn en kommentar

Pauline Rammos. Drevet av Blogger.

© Pauline’s rom, AllRightsReserved.

Designed by ScreenWritersArena