søndag 1. mars 2015

~ Vanskelig ~

Jeg startet i januar som selger for Me&i. Et klesmerke for gutter, jenter og dame. Fantastisk kvalitet og så herlige farger som gjør det de skal; De gjør meg glad! Men jeg vil jo ikke at de bare skal gjøre meg glad. Jeg vil de skal gjøre andre like glad! Men å få til treff har vist seg å være superduper vanskelig, og det er trist. Her sitter jeg da med massevis av klær klar til å henges på stativ hjemme i "din" stue, men jeg finner ikke deg og stuen din. Denne uken slipper vi enda fler nyheter, og jeg gleder meg så veldig til å få de klærne med på neste treff. 
Jeg synes du bør ta en titt og om klærne faller i smak, ikke nøl! Jeg kommer gledelig til deg og alt du trenger gjøre er å be sammen noen venninner og bare kose dere!

Bildet er linket til Me&i


Klem

Pauline

0 kommentarer:

Legg inn en kommentar

Pauline Rammos. Drevet av Blogger.

© Pauline’s rom, AllRightsReserved.

Designed by ScreenWritersArena