torsdag 23. april 2015

~ 5:2 da vet'ere ~

Torsdag i dag, og faste i full sving. Masse vann, en kopp for mye med kaffe, en banan og en yoghurt. 
Jeg vet noen av dere som og bruker denne dietten er UTROLIG streng og veier maten deres til et drastiske, men som mamma til to små barn, må jeg gjøre dette litt... i smug. Derfor er det det eneste de merker mandager og torsdager, at jeg kanskje spiser en litt annen middag. 
Jeg har ingen ting imot å spise den samme maten to ganger i uken, i motsetning til noen andre som må ha variasjon også disse dagene. Jeg drikker masse, men teller ikke de kaloriene som kommer via drikke, da det er det VIKTIGSTE disse dagene.
Sukkererter og minigulrøtter samt en boks ananas er følgesvenner gjennom disse dagene. Noe ungene og liker veldig godt å smake på. Barn skal jo absolutt ikke ha noe anstrengt forhold til mat, så det er alltid viktig i vårt hushold at middagen serveres samtidig til alle rundt bordet. Selv om fatet til mor kanskje ser litt annerledes ut, og ordet slanke'rn brukes ikke særlig høyt her hjemme heller.

Men jeg har beveget meg inn på en spennende plattform, som jeg vil finne litt mer ut av, før jeg serverer det på sølvfat til dere. 

Jeg nevnte i et innlegg at jeg hadde funnet ap'en min... med gode fine oppskrifter. Mer at denne ap'en koster penger, noe jeg ikke var helt klar over da jeg postet innlegget. 
Utrolig trist at det ikke kom frem før uken etter.
Jeg er ganske kreativ på kjøkkenet, og trengte egentlig ikke ap'en til annet enn inspirasjon.. 
det finnes masse GRATIS inspirasjon på nett. 
Husk det ;)

Skal bli KJEMPEFLINK til å ta bilder og merke meg hvordan jeg tilbereder maten min.

Ha en kjempe fin torsdag dere! Snart helg igjen. Tiden flyyyyyyr.

Klem

Pauline

0 kommentarer:

Legg inn en kommentar

Pauline Rammos. Drevet av Blogger.

© Pauline’s rom, AllRightsReserved.

Designed by ScreenWritersArena