søndag 19. april 2015

~ Besatt ~


Blir helt tullerusken i hodet når jeg ser noe jeg ikke får tak på... eller om jeg ser FOR meg noe jeg ikke finner i det heletatt.

Før helgen fikk jeg for meg at jeg simpelthen var helt pokker så nødt å ha en vårvase! Og du tenker helt sikkert; Vårvase-hvafforno'? JO, den pittelille fine vasen våre bestemødre hadde stående i hyllene sine som alltid bare sto der uten noen mening for noen andre enn dem selv... den lille fineste vårvasen. Jeg fant dog ikke den jeg så inni hodet mitt at jeg ville ha, så mitt valg falt på Kähler's.
Jakten er jo enda ikke over helt, for man kan finne det utroligste der man minst venter det.



I går var jeg sammen med mine svigrforeldre og minste gutten min på Hvaler. Her besøkte vi svigerfars søster og hennes mann. De bygde seg hus her ute og flyttet inn for 1 1/2 år siden. Jeg elsker å se alle de fine tingene som  har fått sin plass i deres nye hjem. Man trenger ikke alltid fjerne alt gammelt selv om man skal inn i nytt hus! Og da jeg kom fra toalettet... der så jeg den fineste 7-armet lysestaken noen sinne. 
Den har flyttet inn på ønskelisten min nå.



Og så sitter jeg her da... ungene er hvert til sitt og mannen ute på guttetur. Vurderer om 5:2 dietten skal få vike til fordel for en ny prøverunde med lavkarbo. Så jeg trykker meg inn på C.B.E. sin blogg og blar meg nedover oppskriftene for å se om de kan funke sammen med resten av familiens normale kost. Da ser jeg bare det søteste marmorfatet som går igjen på samtlige bilder jeg ser på. Jeg vil ha det fatet! det er det eneste jeg til slutt ser på. Det marmorfatet med den halve sitronen på. Jeg vil ha det! Og blir jo litt som min egen lille fireåring litt besatt når jeg skjønner at; Pauline... dette får du ikke! Kjenner den "panikk-jeg-vil-ha-følelsen" bre seg idet jeg har skjekket de fleste steder på nett, og det finnes ikke i salg lenger. Bare mange andre fat som ikke fenger like mye som det. Og det er ikke fordi C.B.E. har et, men fordi det er så nett... så praktisk og s-å dekorativt. 

Og for å toppe heile skiden får jeg ikke de helt RÅ brillene fra Synsam ut av hodet. De v-e-t jeg blir å finne på nesen min når de gamle blir byttet ut etterhvert. Helt enkle titan-briller... Fendi'n er snart utskiftbar nå.

Når jeg nå har lest igjennom innlegget mitt sitter jeg med én tanke... shit så matrialistisk jeg er. Selv om jeg faktisk ikke er det, så viser jo dette innlegget at jeg er det... idag iallefall. Men shit heller! 
Heldigvis er jeg faktisk av de som til stadig har en oppdatert ØNSKELISTE istedenfor nye poser hele tiden.

Drømmer er tross alt helt gratis <3

Ha en fin søndag ettermiddag dere som tilfeldigvis snubler innom denne lille bloggen min.

Klem

Pauline

0 kommentarer:

Legg inn en kommentar

Pauline Rammos. Drevet av Blogger.

© Pauline’s rom, AllRightsReserved.

Designed by ScreenWritersArena