torsdag 4. juni 2015

~ De strikke-greiene ~

Finner så utrolig mye fint om dagen... og det bare til babyer. Jeg har jo ingen baby lenger! Så jeg lurer på om jeg rett og slett skal bare strikke i vei og lage en egen salgsblogg til det jeg måtte ha på lager etterhvert.
Det å strikke på bestilling har jeg satt litt på vent, for det er veldig krevende oppi alt jeg har fra før. Jeg er veldig streng mot meg selv på hva jeg sender fra meg vet dere. Men tingen er jo... Jeg ser jeg har mange lesere, men jeg aner ikke hvem dere er, og hva dere mener om bloggen min. 

Nå har jeg gitt meg med me&i. Det tok ikke den vendingen jeg trodde, og når tiden ikke rekker til er det bare å innse fakta. Det er krevende med en jobb du legger så utrolig mye i uten å tjene på det du gjør. Og de som får det til... all kreds til dere! Jeg velger å jobbe for fast timelønn og kose meg med familien de få timene vi har sammen. Man merker fort hvor dyrebar den "små-barnstiden" er når man sitter med tlf og mac flere timer for å få til treff og bestillinger, og vanvittig surt er det når alle de timene ikke gir noen ting. 

Nå skal jeg synke ned i sofaen en liten time med litt kveldsmat, og forberede meg på morgendagen. Håpe at jeg våkner uten elendig form og skallebank. Det blir en ganske stor dag i morgen skal dere vite. Hihi. På fler måter enn bare én! Dere skal få vite mer i helgen tenker jeg.

Kos dere i kvelden.

Klem

Pauline


0 kommentarer:

Legg inn en kommentar

Pauline Rammos. Drevet av Blogger.

© Pauline’s rom, AllRightsReserved.

Designed by ScreenWritersArena