søndag 13. mai 2012

Fantasi og Drivved



Etter å ha tilbragt helgen ved sjøen, har jeg sittet å tenkt på drivved. Hvor enkelt det han være å bruke fine biter i dekorasjoner, eller faktisk sette kreativiteten skikkelig i gang selv!
Tiden vi går i møte nå, betyr jo for mange turer langs stranden, så hvorfor ikkela kreativiteten leke samtidig? Har du lyst til å gi litt inspirasjon, mail meg med navn og bilde så trekker jeg ut 3 som får sine bilder på bloggen :)
Her er litt inspirasjon. (bilder hentet fra google) 


HERLI’



2 kommentarer:

  1. Så hyggelig at du brukte mitt speil som inspirasjon :)
    Og takk for hyggelig kommentar på bloggen :)

    - ingrid-

    SvarSlett
  2. Bloggen din er helt fantastisk, og kreativiteten din likeså! Masse inspirasjon hos deg, og jeg gleder meg til å følge deg vidre <3

    SvarSlett

Pauline Rammos. Drevet av Blogger.

© Pauline’s rom, AllRightsReserved.

Designed by ScreenWritersArena