tirsdag 15. mai 2012

Pinneline's nye favoritter

Nå er det 2 Pippigensere til barn igjen. Vel.. jeg må bli ferdig med sønnen min sin røde og hvite genser først. Bare armene igjen, så er den klar.
Så kommer sommeren med (dessverre) alle forberedelsene til høsten. I alle fall for oss som vil ha strikket klær til våre små. Jeg er iferd med å finne noen plagg jeg vet skal følge min lille tasse inn i første barnehage-år. Legger ut noen bilder slik at dere kan se, og om dere vil bestille.

Prøver å få til en aldri så liten giveaway også, så her er det bare å følge med dere ;)





Det blir nok noen halser og skjerf med i planene og, men har ikke helt bestemt meg enda. Det skal jo være praktisk for både liten og stor ;)

Buksen på venstre side her, strikket jeg på bestilling, og fikk veldig positiv tilbakemelding. Den er strikket med ribbestrikk i siden på benet, og gir en gooooda passform. (hadde også slik til eldste'n).

Om du sitter å føler du vil bestille, så husk at fargene bestemmer du selv!

0 kommentarer:

Legg inn en kommentar

Pauline Rammos. Drevet av Blogger.

© Pauline’s rom, AllRightsReserved.

Designed by ScreenWritersArena