tirsdag 26. juni 2012

Ferie og snart siste frist


Det begynner å nærme seg ferie for denne familien. Vel, fortsatt en liten stund til da. I år blir det ikke noe syden, men heller en tur med "Molli". Molli er et nytt tilskudd til familien, og er en campingvogn. Solifer Nordica 550. Hun måtte jo få et navn hun og ;) 
Vi har valgt å ikke ha fast plass, men å bruke den som trekkvogn. Og ferden havner ofte i Sverige, der de har mange flotte campingplasser som er utrolig godt egnet for barn i alle aldre. Favoritten hittil er Vita Sannar i Mellerud og KronoCamping i Lidköping. Men aller helst førstnevnte. Vi gleder oss helt utrolig alle sammen! 
Jeg vil bare minne om at det begynner å nærme seg 3.juli, og at det fortsatt er en GIVEAWAY på siden min her. Meld dere på da vel?!?
Jeg vil også minne om at det straks er ferie for bestillinger på strikketøy også, så jeg vil gi det tom. fredag til å ta imot bestillinger. Legger ved noen linker, slik at dere kan ta en titt blandt mange fine mønstre/oppskrifter.




Er det noe dere vil bestille, så send meg en mail =)


0 kommentarer:

Legg inn en kommentar

Pauline Rammos. Drevet av Blogger.

© Pauline’s rom, AllRightsReserved.

Designed by ScreenWritersArena