søndag 1. juli 2012

Det var da som...


søtter’n! Det er jo klart at jeg føler jeg går fra vett og forstand, når det er fotballkamp på TV (les; jeg liker ikke fotball), og strikketøyet egentlig ikke er min trøst. Hva jeg mener med sistnevnte? Vel, jeg er ferdig med en bestilling, og må vente til i morgen med å starte på nestemann på listen. Kjenner jeg gleder meg utroooolig til å ta en liten spasertur gjennom Garnhuset’s hyller i morgen og bare nyyyyyte <3 Jeg skal jo selvfølgelig dit for å kjøpe inn garn og knapper til det nydeligste hentesettet, som jeg gleder meg masse til å starte på. Det er faktisk noe spesielt å strikke søte små babyklær. Gleder meg til å vise dere resultatet etter at hun som skal ha det har fått det hjem i postkassen sin.
Ellers i juni gikk jeg til innkjøp av litt mye strikkeoppskrift-stoff. Min kjære satt vel å humret litt da han så fangsten min, og jeg klandrer ham ikke. Alt kom bare dalende på en og samme gang, og jeg klarte ikke dy meg.
Vet ikke hvor mange av dere som fikk med dere Familien nå sist… MASSER med fine oppskrifter til både stor og liten. Jeg smilte for megselv da jeg spaserte ut av butikken med det, og tenkte i mitt stille sinn; Du og jeg Mormor… Du og Jeg.
Ellers ble det to hefter fra Dale Garn og to bøker fra Bokkilden. Leste at ei dame hadde funnet de der (så det på strikkenett.no), og jeg falt helt for bøkene da jeg selv tittet på de. Så nå er jeg også eier av to fin-fine strikkebøker. Dóg på engelsk. Men det er null problem. Vi har da Google Translator eller?



Det er ganske moro når samlingen begynner å bli litt merkbar. At man har det man trenger til å kunne klare å ”trikse og mikse” sammen litt av flere plagg, slik at de faktisk blir ”mine”. Og det har jeg jo pent klart med Pippigenserne jeg har strikket! Herlig! Gir en god mestringsfølelse må jeg si.

Ha det fint i kvelden!

Pauline

0 kommentarer:

Legg inn en kommentar

Pauline Rammos. Drevet av Blogger.

© Pauline’s rom, AllRightsReserved.

Designed by ScreenWritersArena