tirsdag 3. september 2013

Jeg klarer ikke holde meg mer


Jeg har prøvd å tenke på andre bøker, mange andre mønster, og jeg har lart det og… i små perioder. Men nå tikket det inn en invitasjon til en FB-side jeg var NØDT til å takke ja til, en side som gjorde at det hoppet litt ekstra inni meg og som fikk det til å føles litt som en liten bursdag/julaften.
Ja, jeg gleder meg bare mer og mer… og mer og mer. I denne strikkeverden slippes jo den ene herlige bok-bomben etter den andre, og den neste bok-bomben har jeg vært så heldig å få bidra jeg og!
Jeg vil ikke røpe for mye, men om det er mange av dere som liker retro til de små, så må dere bare følge ekstra godt med. Medio oktober kommer nemlig denne fantastiske boken jeg snakker om. Har dere lyst på en sneak-peak?
Facebooksiden heter Las Meninas, og damen bak det hele… Okay okay… jeg skal ikke røpe for mye. *blunker-1000-ganger-med-et-lurt-smil.*
Jeg kommer tilbake senere med bilder og mer om denne spennende boken!

STAY TUNED!

Pauline

0 kommentarer:

Legg inn en kommentar

Pauline Rammos. Drevet av Blogger.

© Pauline’s rom, AllRightsReserved.

Designed by ScreenWritersArena