tirsdag 5. november 2013

~Med en fridag i ermet ~


-er det litt tid som går til å drømme litt… drømme om fremtidige prosjekter, fylle på kreativiteten og hente inn mer inspirasjon. Alt fra strikk,søm, drømmen om å kunne hekle, mote om man tilfeldigvis skulle få det man vil ha innimellom, bryllup og ALT som hører hjemme der… Ja, jeg tror dere sjønner hva jeg mener.
Det er så mye jeg har lyst å bake, kokkelere masse nytt på kjøkkenet, og virkelig sette smaksløkene til familien i sving.
MEN så slo det meg da jeg satt å tittet på den nydeligste brudekjolen; Jeg titter seriøst for mye! Hahahaha. Og det er vel det jeg ble enig med meg selv med.
Inimellom merker jeg at kreativiteten er helt kriblende stor, og jeg enker hele verden rundt alt. Flere enn meg som har det slik?
Og om ikke det er nok, så er jeg helt på knærne etter at det skal bli vinter… se alt dette hvite komme dalende fra himmelen, helt lydløst og farge alt helt hvitt. Ja, jeg gleder meg også til vinter… til jul… og ALT som har med jul å gjøre. Det er en høytid som rett og slett er helt magisk for meg. Og jeg vet dert er flere av dere som gleder seg enormt til denne høytiden vi sakte men sikkert går imot.

Inni hodet mitt kimer det en ”jingle” fra da jeg var yngre, som alltid spiltes på nærradio.. tror den var noe som dette;

-Knittring fra peisen, fyring med ved, turer i skogen, over alt er det sne. Kom heng med, nå er det jul på radio 3.

Hva som fester seg altså.


Klem
Pauline

0 kommentarer:

Legg inn en kommentar

Pauline Rammos. Drevet av Blogger.

© Pauline’s rom, AllRightsReserved.

Designed by ScreenWritersArena