fredag 8. november 2013

~ Fredag ~


Også var fredagen her igjen. Synes ikke det er lenge siden det var helg jeg.
Her har jeg gjort meg klar til en liten dag på jobben. Det er så herlig å jobbe i en butikk hvor det hele tiden er forandringer, og alt er en fryd for øyet!
Kremmerhuset er en stor favoritt hos meg, og har alltid vært det… større ble den da jeg begynte å jobbe der!
Her i Fredrikstad skinner solen i dag. Magisk høstvær blir det jo da, for vinteren lar seg vente på.
På pinnene mine om dagen er det Osloanorakk til jente.. skal ha 2 stk klar til slutten av november. To av mine nieser skal få hver sin. Bilde vil nok la seg vente på, siden jeg ikke vil røpe alt om hun mor er innom og leser. Hun vet hva de får, men ikke helt fargen.
Men det jeg kan dele med dere, er kanskje et lite ”visdoms-ord”?



Ha en fin dag dere! Vi skrives!



Klem
Pauline

0 kommentarer:

Legg inn en kommentar

Pauline Rammos. Drevet av Blogger.

© Pauline’s rom, AllRightsReserved.

Designed by ScreenWritersArena