tirsdag 12. november 2013

~Pjusk-snø-jobben min~


Hjemme med pjuske gutten min, og kost oss i hele dag. Dvs… han er ikke syk SYK, men disse dumme forkjølelsene som kommer, og som alltid kommer ubeleilig.
Men vi koser og ler, ”krangler” og gråter, koser og blir venner. Bygger med briobane, lego~, bygger hytte… Ja, hva gjør vi  ikke sammen med våre små?
Litt strikking innimellom slagene har jeg jo fått til. Osloanorakk nr to på pinnene. Håper så inderlig jeg rekker å bli ferdig til søndag.
Drømt litt om Vilnius og… det har begynt å bli kaldere der nå, så jeg drømmer om snø når vi skal dit. Tar fortsatt mer enn gjerne imot ”must-see” tips!
Nå skal jeg kose meg med kaffekoppen, og  synke ned i sofaen mens jeg nyyyyter alle nyhetene på Kremmerhuset.no. Så flott å kunne sette seg inn i nyhetene selv om man likevel har fri og ikke noe annet å gjøre. Hva kan jeg si? Jeg liker jobben min veldig veldig godt!
Og nå kom jeg på noe jeg helt har glemt å legge ut! Følg med! Skal legge ut en helt fantastisk flott ting så snart jeg har ladet ferdig telefonen min.

Enn så lenge;
Ha en fin ettermiddag og kveld dere!


Klem
Pauline

0 kommentarer:

Legg inn en kommentar

Pauline Rammos. Drevet av Blogger.

© Pauline’s rom, AllRightsReserved.

Designed by ScreenWritersArena