mandag 11. november 2013

~Weekend-Kjærester-Julegaver ~


Her en kveld kom mannen smilende fra øre til øre og satte seg i sofaen, tittet på meg og sa;



Julegave i år: vi reiser bort og handler julegaver. Hva med Budapest?
-JAAAA!!!
Så det hele endte med at vi ikke fant noen billetter til Budapest da.. men derimot til Vilnius i Litauen. Trenger jeg å si at jeg gleder meg?
Kjæresten og med, en langhelg uten barn… bare nyte og eksistere… fylle opp sansene maximalt og lade batteriene HELT opp igjen. Så deilig det skal bli! Og så utrolig deilig det er å gå å glede seg til noe vi skal gjøre sammen.. noe ingen kan forstyrre. Jeg gleder meg så utrolig masse!
Joakim og jeg har vært sammen i 6 år nå, og har vel egentlig ikke tatt oss den ”friheten” enda, til å reise bort bare oss to. Vi er av den oppfatning at har man barn og familie, så er de med på alt. Det ar liksom bare blitt slik, og vi har det så moro på disse utfluktene og turene våre. De er ikke mange, heller få.. men de er dyrebare.
Nå skal det sies at dette er en familie hvor villmark/skog/fjell står høyt i kurs.

Men nå skal mamma og pappa ut å reise alene… ut på tur… med fly og hotell.
Nesten litt uvirkelig merker jeg, og smilet sniker seg frem ved tanken på at SNART får man se litt mer av ”verden” igjen.
 
Er det noen som har vært i Vilnius og kan anbefale noe som ikke står i den vanlige turistinformasjonen/guiden?
Garnbutikkene er googlet og skal merkes av på kartet, men hvordan er prisene på garn og div. der?
Anyone?

Klem
Pauline








(bilder er fra google)

0 kommentarer:

Legg inn en kommentar

Pauline Rammos. Drevet av Blogger.

© Pauline’s rom, AllRightsReserved.

Designed by ScreenWritersArena