mandag 6. januar 2014

~Det greske kjøkken ~


Det er egentlig stor skam… Jeg har så lite gresk mat på menyen her hjemme a det er helt forferdelig. Med en gresk far, burde jeg hatt ukentlig innslag for barna i alle fall, og det tror jeg jammen det skal bli nå fremover. Så mye godt og spennende det greske kjøkken har å by på! Og sist vi var i Hellas kom jeg over den beste kokeboken som finnes for meg da vel og merke.
Masse deilige grønnsaker i nydelige sauser som ikke er av de usunneste heller.
I dag forresten var det tomatsuppe med hardkokt egg til middag. Jeg fikk så vidt dekket bordet, før jeg måtte på jobb. Men iflg minstemann var det utrolig godt.
Ha en fin kveld dere! Nå skal strikkepinnene få en liten runde, før sengen får noen timer.

Klem
Pauline

0 kommentarer:

Legg inn en kommentar

Pauline Rammos. Drevet av Blogger.

© Pauline’s rom, AllRightsReserved.

Designed by ScreenWritersArena