lørdag 1. mars 2014

~ Long Time ~

Hei alle dere fine lesere som stadig er innom! Og beklager så mye at jeg har latt bloggen komme i siste rekke. Veldig ofte skjer det at "virkeligheten" må komme i første rekke.
Hverdagen med barn som blir syke, Jobb som ofte henger med hjem fordi interessen og kreativiteten blomstrer.
Det er så mye mer enn håndarbeid og nytt og sunt kosthold som fenger denne frøkena.

I september 2013 begynte jeg å jobbe på Kremmerhuset på Torvbyen her i Fredrikstad, og jeg bare elsker det! Favoritt-butikken ble min arbeidsplass, og jeg gleder meg til nye utfordringer hver dag enten det måtte være utstillinger, farge/malingsanbefalinger, sette sammen en ny stil til kunder som ikke er sikre på hva de vil... listen er magisk lang, og jeg vil bare den skal få bli enda lenger! Interiør har vokst på meg, og jeg vil lære MER! Finne masse inspirasjon som jeg kan ta med meg inn i hver eneste hverdag for å gi "dere alle" hver deres egne spesielle stil.
Det er så inspirerende å si et hyggelig farvel til kunder som er i hundre over deres siste innkjøp, og som bare vil hjem og dekorere! 
Litt inspirasjon fra meg til dere.

Forrige uke var det vinterferie i det ganske land, og her i huset tok mannen med seg eldstemann til fjells. Og hva kan man si?: Når mannen er borte, danser frøken på bordet? 
Her svingte jeg malekost og rulle, veggene fikk herlig strøk av etterlengtet Matrix, og en tuch av ny enkel decor. Jeg elsker det og gleder meg til å vise dere. 
Jeg har nemlig en bit murvegg som de forrige huseierne har tapetsert, og det tar ganske lang tid å reparere. for under tapeten er det et strøk maling og er et tynt lag pålimt avispapir. Mareritt!

Samtidig har vi en utleiedel som må prioriteres, slik at den kommer ut på markedet igjen. Etter ombyggingen er vi igjen klar for å starte utleie.

Vel dere fine lesere. Da vet dere at det blir en litt annerledes Pinneline fremover.


Klem

Pauline



0 kommentarer:

Legg inn en kommentar

Pauline Rammos. Drevet av Blogger.

© Pauline’s rom, AllRightsReserved.

Designed by ScreenWritersArena