mandag 12. mai 2014

~ Liten Baby Bloomers,Etsy-likes og fastemandag~

I dag er det mandag og faste. Jeg har fri fra jobben i dag, og minstemann er hjemme sammen med meg. Skal etterhvert til Råde (av alle steder) og ordne pass til guttene så ferien går greit for de også.
Vi har allerede bygget opp litt Brio-bane, spist en typ brunch og hatt mange gode latter-stunder. Eldste er på skolen, men kommer nok etterhvert han og. 
Mens jeg sitter med kaffekoppen, snoker jeg rundt om på nettet etter inspirasjon til nye strikkeprosjekter , som havner på høst-listen. Om de bliiiir strikket, vet jeg ikke. Da har de i allefall gitt meg inspirasjon til noe annet da kanskje.
Denne søte saken fant jeg på Etsy.com


Det er som jeg nevnte faste-mandag i dag. 
Menyen i dag er såre enkel;

Lunch
2-3 wasa delicatesse med c.cheese og syltetøy

Middag
Tomatsuppe

Kvelds
Popcorn
(mulig 1 wasa delicatesse med c.cheese og syltetøy)

Klem

Pauline

0 kommentarer:

Legg inn en kommentar

Pauline Rammos. Drevet av Blogger.

© Pauline’s rom, AllRightsReserved.

Designed by ScreenWritersArena