mandag 29. desember 2014

~ Hvor Er Du Jobben Min? ~

Jeg er meg. En helt "normal" oppegående 2-barnsmamma og "snekkerfrue"... Jeg har hobbyer som håndarbeid, interiør, mennesker og matlaging til familien, som ofte blir prøvekaninene mine.
Jeg jobber som ekstrahjelp hos en av de passe store kjedene innen interiør, men som 34-åring krever også vårt hjem 2 faste inntekter. MEN DET ER VANSKELIG!!!! Og jeg søker---- og jeg søker----og jeg søker. Men det er mange som meg. Og heldige er de som får det de vil! Hva kan jeg gjøre mer for å få det jeg vil? JEG VIL JOBBE HVER DAG... TIDLIG ELLER SEINT... jeg er alt annet enn kresen på arbeidstider. Det kan ingen være nå for tiden.
Finnes det virkelig ikke noen steder jeg passer inn som heltid? Virkelig? 
Jeg har 2 barn... og er ferdig med svangerskapspermisjoner... Jeg er voksen og klarer å ta ansvar for det aller meste! Jeg er sta og bestemt, ærlig som det bare går, har enormt engasjement og stå-på-vilje...
Men jeg mangler jobben min. Den som er min selv når jeg kommer fra ferie. En jobb hvor det står fast og ikke ekstrahjelp eller vikar. HVOR ER DU JOBBEN MIN? Jeg savner deg forferdelig!

Klem

Pauline

0 kommentarer:

Legg inn en kommentar

Pauline Rammos. Drevet av Blogger.

© Pauline’s rom, AllRightsReserved.

Designed by ScreenWritersArena