torsdag 1. januar 2015

~ Desember-pausen ~

Pausen ble litt for lang, og uskeielsene ble litt mange. Desember har vært en kosemåned.
Dette er jo ikke noe nyttårsforsett for meg, men rett og slett tilbake til hverdagen. 5:2 hjalp meg godt på vei og fikk kropp, hud, kondisjon og selvfølelsen ( om jeg kan kalle det det) i utrolig god form. TIPP TOPP! Nå er det "strieskjorta og havrelefsa" igjen. Faste ukesmenyer med masser av grønnsaker og god variert kosthold på sitt beste, og faste 2 dager i uken, samt trening 3-4 ganger i uken. Trening er veldig viktig!! Husk det dere! Drikk masse på fastedager, kaffe er ikke fy... brukes her som en jumpstart på dagen samme hva! 
Jeg mener å ha sagt at jeg ikke teller kalorier i drikke på fastedager. Dette er fordi jeg hovedsaklig drikker vann og kaffe. Ja, jeg vet kaffe har kcal, men om man har mat på ca 450kcal, går dette uansett greit. Fint med et lite sprang på 50kcal om man trenger en Dent eller Läckerol eller en tyggis. Tyggis er jo helt supert når man jobber. Lure sulten litt.
Mandag starter jeg opp igjen, og fastedagene vil bli mandag og torsdag. Og jeg skal prøve å legge ut oppskrifter og bilder på hva jeg spiser disse dagene. Del gjerne om dere har forslag og/eller innspill.
ALT KAN ALLTID BLI BEDRE!

Ha en flott Nyttårsdag!

Klem

Pauline

0 kommentarer:

Legg inn en kommentar

Pauline Rammos. Drevet av Blogger.

© Pauline’s rom, AllRightsReserved.

Designed by ScreenWritersArena