lørdag 10. januar 2015

~ Me&i og Bloggen min sin ~

Føler liksom bloggen min er som hobbyskapet til tider. Fullt av vanvittig mye rart, og da blir jeg så ille frustrert fordi jeg ikke hadde sett for meg en "kaosblogg". Er det en kaosblogg? Jeg sitter jo bare å skriver, og aner ikke hvilket inntrykk dere som leser faktisk har.
Det vil vel forhåpentligvis bli lit bedre og mer struktur muligens etterhvert. 
***


Se Johanna Grønnebergs Me&i-treff nederst på siden i bildets link.
Nå begynner jo snart Meandi, og så fort jeg får hendene i kolleksjonen, GLEDER jeg med til å dele med dere, og forhåpentligvis få booket treff hos dere og. Kjenner jeg er skikkelig på randen av spenningen her. 
Som vertinne tilbyr vi følgende vertinnegave/tilbud. Siden kolleksjonen for vår/sommer 2015 ikke er sluppet enda, er dette det eneste jeg har å vise for øyeblikket.
Hadde jo vært veldig koselig om du fant en dato du ville hatt besøk av meg da. Be inn noen venninner og ha en koselig kveld! 
Gi meg beskjed så jeg får plottet inn vår avtale i systemet!
Legg bare igjen en liten melding HER, så avtaler vi.
***



Klem

Pauline


0 kommentarer:

Legg inn en kommentar

Pauline Rammos. Drevet av Blogger.

© Pauline’s rom, AllRightsReserved.

Designed by ScreenWritersArena