onsdag 14. januar 2015

~ Skappeljakke #1 ~


-og jeg strikker og strikker på denne jakken, og føler jeg ikke kommer en eneste rad avgårde. Kjedelig å strikke bare rett frem og tilbake.

Sitter til slutt og nynner inni meg selv. -Fram-tilbake-fram-fram-fram.. om og om igjen.
Begge forstykker er jo ferdige da, men jeg har jo et uendelig bakstykke og to ermer igjen.
Kjøpte garn fra ICE yarns... Briz Alpaca. Tynt men deilig å strikke med. Jeg vil ikke ha den pusete jakke-typen, så jeg strikker dobbelt med denne på pinne 7 1/2 siden jeg strikker relativt fast. Jeg ønsker en jakke som ikke er så tykk og heller er en "slenge på seg i farta"-jakke... virker som jeg treffer blink der ja. Deilig til våren og kjølige forsommerkvelder. 

Klem
Pauline

0 kommentarer:

Legg inn en kommentar

Pauline Rammos. Drevet av Blogger.

© Pauline’s rom, AllRightsReserved.

Designed by ScreenWritersArena