torsdag 5. februar 2015

~ Første Treff med me&i i kofferten ~

Link


Jeg var ganske spent i går da jeg dro avgårde til det første treffet med me&i. 
Jeg har jo betraktet de herlige plaggene her hjemme, og har nesten ikke klart å vente med å få de ut til andre. Det er lenge siden jeg har kjent en så deilig kvalitet på ALLE plagg jeg har tatt i. 
Merker jeg vil ha en av alt. Hihi.

De herlige friske fargene, printen som ikke kjennes, modellene, fasongene.. Jeg er rett og slett stolt av et hvert plagg jeg bærer med meg ut til dere.
Det å stå foran mange på slike treff er veldig hyggelig. 
Det at vertinnen har samler sammen og organisert en hyggelig aften gjør det enda hyggeligere. 
Det å se overraskelsen bre seg sammen med breie smil når stativet blir overlatt til alle sammen er magisk!
Link




Om du har lyst på et besøk av meg, og lage en venninnekveld ut av det, 
er det noe du ser du bare MÅ ha men kanskje ikke har tid til å
stelle til et treff?
Send meg en mail!

pauline.rammos@meandi.no
Jeg kan love deg at det er verdt det.

Klem

Pauline

0 kommentarer:

Legg inn en kommentar

Pauline Rammos. Drevet av Blogger.

© Pauline’s rom, AllRightsReserved.

Designed by ScreenWritersArena