mandag 26. mai 2014

~ Himmel og Pannekake ~

Føler nesten det er bokstavelig talt i dag.
Faste-mandag... og denne er litt----- hard. Har ikke spist noe mindre enn vanlig, men er så "tom". 
MEN VI SPREKKER IKKE FOR DET!
Her har jeg nytt 3 knekkebrød med Cottagecheese og 1 teskjed syltetøy. Kyllig og masse grønnsaker til middag og popcorn til kvelds. Men det hjalp nok ikke at jeg sto å pisket sammen morgendagens pannekakerøre tidligere. 
Men solen har likevel skint i hele dag og varmet våre kropper. Mamma'n min har vært hos oss og hun var så snill og fylte på med CottageChees'en til meg. Leit å våkne sulten og innse at det er tomt, men jeg har en boks på jobben. Hahaha!

Men har montert litt strikketøy. Koften til minstemann er snart ferdig, men jeg aner jo ikke hvordan den passer, for han nekter å prøve den. Så er det Marius-genseren til største hjertet mitt. Den ligger klar til klipp og montering og skal få siste strikk mest sansynlig til helgen. Jeg haaaater å ha ufoer nemlig!

Men dere! Tusen takk for at dere klikker innom meg! Morro å se at besøkene øker!

Legger ved et lite inspirasjonsbilde.



Så søtt at jeg ikke klarte la vær og vise dere.

Klem

Pauline



0 kommentarer:

Legg inn en kommentar

Pauline Rammos. Drevet av Blogger.

© Pauline’s rom, AllRightsReserved.

Designed by ScreenWritersArena