søndag 1. juni 2014

~Pauline's strikke-priser~


Jeg stiller strenge krav til meg selv. Jeg strikker det du vil og gir kjærlighet til hver maske, slik at DU får et deilig og slitesterkt plagg.
Jeg er autorisert Marius-strikker, og har lov og selge mine Marius-plagg.
Mine priser er kanskje høye, men jeg bruker min tid, mine hender og masse av min kreativitet for 
at nettopp DU skal få et plagg du elsker.

~~~~Finne mønster koster 50 kr.~~~~

~BARN
STR 0-2 ÅR
Genser--- kr 300,- + garn
Bukse--- kr 200,- +garn
Dress--- kr.600,- +garn

Hentesett
Kr 600,- + garn

STR 3-5 ÅR
Genser--- kr. 500,- + garn
Bukse--- kr. 400,- + garn
Dress--- kr 800,- + garn

STR 6 ÅR------>
Genser--- kr 700,- + garn
Bukse--- kr. 500,- + garn

~VOKSEN
Str. xs-m; kr 1000,- + garn
Str. l-xl; kr 1300,- + garn

~For Marius-plagg gjelder andre priser.
~ALLE LUER, SKJERF; HALSER OG VOTTER; kr. 200,- + garn Pulsvanter og avansert mønster kan avvike i pris.

~HERRE-STRIKK AVTALES

0 kommentarer:

Legg inn en kommentar

Pauline Rammos. Drevet av Blogger.

© Pauline’s rom, AllRightsReserved.

Designed by ScreenWritersArena