søndag 1. juni 2014

~ Hvor blir dagene av ~

Synes dagene renner avgårde nå. Ikke lenge siden vi satt å planla ferie "om 8 mnd".. nå er den rett rundt hjørnet.
Minstemann har vært i sin første Leo's lekeland-bursdag og eldste er ute til rett før leggetid. Hvor blir tiden av?
Jeg skal ærlig innrømme at jeg setter mer og mer pris på de små tingene i livet nå. Satser masse på å kunne ta "nuet" så ofte det lar seg gjøre. Kalenderne fyller seg opp fortere enn jeg klarer å tenke meg til, og fritiden blir gull verd.. ekstra spesiell blir den når det er familie-liv det er snakk om.
Gutenes utvikling og fremgang. Interesser og reaksjoner. Ønsker, gleder og skuffelser. 
Jeg elsker å være mamma. Det er definitivt det beste som har skjedd! Jeg lærer nye ting hver dag. Nye utfordringer flere ganger daglig. Regler og grensesetting. Konflikter og konfliktløser... Men mest av alt; En trygg base med masser og masser av kjærlighet til mine to kjæreste livsgleder.
Jeg gleder meg til ferie... til varme deilige dager sammen med familien min. Nyte å se våre to gutter skape minner sammen, knytte sterkere bånd.. Jeg gleder meg til de mange deilige latter-kulene og de triste tårene. Kosestunder etter strandturene, kveldssang, bønn og kveldskos.



Ha en fin søndagskveld dere. Og tusen takk som leser bloggen min!

Klem

Pauline

0 kommentarer:

Legg inn en kommentar

Pauline Rammos. Drevet av Blogger.

© Pauline’s rom, AllRightsReserved.

Designed by ScreenWritersArena