søndag 31. mai 2015

~ Fullt av tomt ~

Den ekle følelsen av at hele du er bare fullt av tomt. Uansett hva som må gjøres, så blir det bare utført uten noe mer enn det som må til. SOM jeg hater disse merkelige dagene. Får liksom ikke til noe.
Studerer jo til å ta fagbrevet i salg og service, oog har en innsending nå om ikke alt for lenge. Jeg har lest og lest, men det bare farer inn og ut igjen virker det til. Og lunchen jeg spiste hadde jeg ikke hatt behov for i det heletatt. Bare tomt... Er nok bare den dagen tenker jeg tilslutt.

Merker at hodet jobber på spreng for å sette sammen alt jeg har sittet å lest. Markedsføring er jo veldig gøy egentlig! Det ligger mer bak det å bli en dyktig butikkselger enn man skulle tro! Og jeg kan virkelig nesten ikke vente til fagbrevet mitt henger oppe sammen med mannen sitt. (selv om hans er Svennebrev da).
Min utdannelse, mitt bevis. Nå tenkes det nok at fagbrev i salg og service ikke er store greien, men det strammes til der ute. Det blir vanskligere og vanskligere å komme noen vei uten et eneste papir. Så for de som er som meg og ikke helt har funnet ut hva de vil bli når de blir store.. Et godt tips; FØLG DET DU LIKER BEST AV ALT! Lytt til deg og din mening, og ingen andre sin. 


Jeg liker mennesker, jeg liker å jobbe i butikk, jeg liker å jobbe med mennesker som trenger hjelp.. Men jeg fant ut at jeg ikke ville slutte å jobbe med salg. Og jeg halte inn en drøm. Jeg skal fortelle mer om det når alt er klart. Og alt fordi jeg brenner for det jeg gjør! Og jeg har gjort noe med det. Nemlig å gjøre MEG den tjenesten for meg selv å starte på fagbrevet. Noen ganger er det bedre sent enn aldri.

Fant disse bildene for lenge lenge siden, som på en måte har blitt min inspirasjon. 
Finne "styrke" i noe man synes er litt skremmende, men vakker og likevel våge. 






Ønsker dere en fin søndag!

Klem

Pauline

0 kommentarer:

Legg inn en kommentar

Pauline Rammos. Drevet av Blogger.

© Pauline’s rom, AllRightsReserved.

Designed by ScreenWritersArena